grudnia 21, 2015

Dlaczego założyłam Bloga ,  gdyż w świecie internetowym brakowało mi blogów makijażowych kobiet 40 +
W natłoku codziennych spraw odskocznią od codzienności może być np. pisanie bloga .
Oczywiście makijaż to tylko jeden z aspektów dziedziny , która mnie interesuje .
Kobieta w każdym wieku  chce się podobać .... ja myślę , że najbardziej to  sobie, przynajmniej ja tak mam ( czuć się dobrze we własnej skórze ) Myślę również, że nie zależnie od wieku czy mamy 20 , 30, 40 ,50... lat chcemy się podobać . Wiem także, że wiele kobiet zapomina o sobie... na pierwszy plan schodzi  rodzina , dzieci , dom nie maja siły, chęci a i może  pieniędzy żeby zadbać o siebie.
Moje kochane kobietki te 40 + ale nie tylko dbajcie o siebie :) na naszym rynku jest wiele fajnych tanich a bardzo dobrych marek  kosmetycznych i pielęgnacyjnych . Bardzo lubię te nasze rodzime marki, które uważam, że są coraz lepsze i idą z postępem czasu.  Ja oczywiście jestem  z tych kobiet, które  patrzą na cenę  i nie wydają kolosalnych sum na kosmetyki. Uwielbiam kiedy coś  jest fajne, a nie drogie bo często  wtedy zakupy sprawiają mi przyjemność, lubię łowić ''perełki''.Oczywiście zdrowy tryb życia też się liczy . Musimy nie zapominać o tym, że od ''środka'' musimy też o siebie dbać o nasz stan zdrowia i ducha...
Może nie każdemu przypadnie do gustu mój blog, może nawet mnie wyśmieje ....co ta baba pisze :)
Ale dlaczego nie spróbować :)  ja to ja nie wstydzę się tego kim jestem ... wszyscy mamy problemy nie ma ludzi bez nich, ale sztuka jest się z nimi uporać ... w dzisiejszych czasach na pewno trzeba być silna kobietą i myślę , że jest nas wiele.... wiele !!:)
Moje motto życiowe :

Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód. 

2 komentarze: