stycznia 29, 2016

Miły dzień :)

26.01.2016


 To był bardzo udany dzień , wybrałam się z koleżanką do  kina na '' babski'' film         Słaba Płeć Krzysztofa Langa, jest to komedia romantyczna o silnych kobietach w świecie słabych mężczyzn . Komedia bardzo mi się podobała było w niej dużo śmiesznych scen , były też wzruszające sceny  i fajna muzyka . Krytyka filmu nie jest najlepsza, ale ja zawsze muszę się o tym przekonać sama :) więc ja jestem na tak dawno tak się nie śmiałam jak na tym filmie... a no tak przypomniało... mi się byłam kilka miesięcy temu w teatrze na spektaklu Kogut w Rosole był świetny też komedia ( bardzo lubię ) po prostu płakałam ze śmiechu , a że byłam oczywiście w pełnym make up cały znikł bo nie miał szans :))  nauczka na przyszłość chodzić do teatru bez makijażu , albo  dobry utrwalacz czyli Kryolan  :)) 






A po powrocie do domu .... czekała na mnie paczka :) od SEPHORA POLSKA 
wygrana w konkursie Paletka TOO FACED

Le Grand Palais









Ten ekskluzywny limitowany zestaw składa się z samych gwiazd:Better Than Sex Mascara, Melted Peony płynna pomadka o przedłużonej trwałości, kultowej bazy pod cienie do powiek Shadow Insurance Eye Primer, bronzera, dwóch róży do policzków, rozświetlacza oraz najlepszych z najlepszych 18 cudownych cieni do powiek.
Dziękuję Shepora Polska jeszcze raz za docenienie mnie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz