lutego 09, 2016

Nowości

NOWOŚCI


 Odkryłam  nową szafę w Drogerii Natura i była to miła niespodzianka. Amerykańska, makijażowa  marka z Los Angeles Wet n wild pojawiła się w Polsce. Zaciekawiła mnie bogata oferta szafy i oczywiście kolory przykuły moją uwagę . Musiałam popróbować pigmentacji cieni , od razu mnie zachwyciła a cena paletek przykuła uwagę. Takie piękne kolory za tak nie wielką cenę :) Jejku jak ja kocham kolory, piękne opakowania , zapachy i do tego jeszcze przystępna cena to jest to co lubię najbardziej :)
Kupiłam paletkę , która zawiera 8 pięknych kolorów 2 kolorki matowe 3 satynowe i 3 perłowe z drobinkami oraz dwa pojedyncze cienie cienie brokatowe ale co ciekawe są one zatopione tak jakby w żelu co mnie zaciekawiło ....ja wybrałam kolor czerwień i fiolet .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz