lutego 05, 2016

Wiosna

Tęsknię z wiosną więc zmalowałam makijaż w kolorach wiosennych , takie  kolory bardzo  lubię :) 

Z racji tego, że kupiłam trzy nowe cienie z firmy KOBO oraz jeden piękny kolor z Catrice śliczna butelkowa połyskująca zieleń . Oczywiście była promocja na nie w Drogerii Natura (-49%) czyli jak tu nie kupić ;)



Kupiłam też zestaw do brwi z firmy Pierre Rene  na , który długo polowałam .... bo zawsze go nie było w szafie jak ja byłam w Drogerii , ale w końcu dał się złowić ;)
Paletka bardzo przypadła mi do gustu , są w niej 3 kolory czyli dla każdego coś fajnego 
oraz wosk do ujarzmienia włosków brwi .


Kupiłam też osławione pomadki Golden Rose Velvet Matte nr. 11 oraz 32


KOSMETYKI które wykorzystałam w makijażu to :
Baza KOBO Smooth make up
PODKŁAD ; Rimmel  Wake me up 200 soft beigle 
PUDER SYPKI : MIYO transparant finish
Cienie : Kobo numer 149 violet,112violet,114aubergine, 
Catrice: liquid metal oraz pigment My secret śliczna brzoskwinia Star Dust 4
Maskara Astor Big Boom
Kreska na powiece to pigment z allegro nr. 37 + Duraline z Inglota 
Brwi paletka Pierre Rene  
Pomadka Golden Rose Velvet Matte 11

MAKIJAŻ WYKONANY TYMI KOSMETYKAMI 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz